سخنگوي انصار الله: طرفهاي بين المللي ديگر از تجاوز به يمن حمايت نمي کنند
سخنگوي انصار الله: طرفهاي بين المللي ديگر از تجاوز به يمن حمايت نمي کنند
یک شنبه 21 تير 1394 ساعت | بازدید : 3001 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

http://up.fathol-mobin.ir/view/71028/1605532380%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-150x150.jpgسخنگوی رسمی جنبش انصار الله یمن تصریح کرد طرفهای بین المللی دیگر از تجاوز به یمن حمایت نمی کنند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، محمد عبد السلام دیروز پس از بازگشت از سلطان نشین عمان به یمن در صنعاء تأکید کرد رویکرد واقعی یمنی‌ها توقف کامل تجاوز و لغو کامل محاصره است تا زندگی به حال طبیعی خود بازگردد و امکان حل مشکل به شیوه سیاسی به وجود آید.
عبد السلام افزود گفتگوهای حقیقی بدون متوقف کردن تجاوز به یمن ممکن نیست.
وی خاطر نشان کرد رهبران انقلاب و جناحهای سیاسی یمنی را از نتایج رایزنی‌ها و مباحثاتش با طرفهای بین المللی مطلع خواهد کرد.
عبد السلام گفت:« آتش بس تاکنون به صورت صحیح تثبیت نشده است. با رهبران [ انقلاب] درباره بسیاری از مسائل مطرح شده و پیشنهادهای بررسی شده رایزنی خواهیم کرد. با جناحهای سیاسی نیز رایزنی می کنیم. ما به آتش بس نمی اندیشیم بلکه باید جنگ علیه یمن باید به طور کامل متوقف و محاصره باید کاملا لغو شود و زندگی به حال طبیعی بازگردد سپس مسائل به شیوه سیاسی حل و فصل شود. این رویکرد واقعی است. رویکرد واقعی نیز توقف جنگ است نه آتش بس. طرف مقابل یعنی طرف متجاوز می خواهد با آتش بس آغاز کند. ما معتقدیم گفتگو در سایه آتش بس کوتاه مدت امکان پذیر نیست زیرا ملت یمن بار دیگر ثابت کرده است امکان ندارد با نیروی نظامی،سلطه و زور تسلیم شود . اختلاف سیاسی فقط با گفتگو حل می شود به همین سبب ما به رهبران مراجعه می کنیم تا آنها را در جریان مباحثات قرار دهیم و سپس با جناحهای سیاسی درباره گامهای پیشنهادی که داریم رایزنی می کنیم. ما ایده های زیادی داریم. ما با بسیاری از طرفهای بین المللی صحبت کردیم. تأکید می کنم جامعه بین المللی امروز دیگر از جنگ حمایت نمی کند دست‌کم به این خاطر که جنگ چشم اندازی ندارد. تجاوز سعودی به یمن امروز فقط برای آزار و اذیت یمنی‌هاست زیرا هیچ دستاورد نظامی و سیاسی برایش نداشته است به همین سبب به ویرانگری و قتل عام و حمله به مناطق مسکونی و تأسیسات عمومی و خانه‌های مردم روی آورده است احتمالا ظرف چند روز آینده پس از رایزنی با جناحهای سیاسی و رهبران [ انقلاب] به مسقط بازگردیم تا رایزنی‌ها را درباره دیدگاهی جامع در ارتباط با تثبیت آتش بس و توقف کامل و لغو محاصره کامل کنیم.»


انصارنیوز
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 263
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :